Jean-Paul Gaultier

on the 2013-09-15 @ 21:12:15
Var min namnsdag så min pressent var att jag och mamma åkte i väg och tittade på Jean-Pauls Gautliers vissning av många av hans kollektioner, på arkitekt museetet. Asså Gud vad Häftigt det var att gå där!! REKOMENDERA STARKT DEN UTSTÄLLNINGEN! var helt fantastiskt
Här kommer lite oredigerade bilder på 2-3 kläningar som var först ut vid utställningen:
 
 
 
 
Tror detta var den kläningen som Petra Mede hade på Eurovision (men jag kan ha fel)
 
 
 
 
 
GUD VAD SNYGGA KLÄDERNA VAR!!!! KOMMER MYCKET MER BILDER VÄNTA BARA!!!
 
 
. Försökte uppdatera tidigare idag men appen funkar inte för mig... Ska förska göra så att Josse uppdatera lite mera oxå!!
 
Jean-Paul har bland annat gjort lite kläder till Madonna ni vet strut tuttarna den har han gjort och massa annat! Har taggit kort på den men lägger upp den lite senare
 
 
 
 

Comments

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback