Don't be another brick in the wall

on the 2014-08-10 @ 12:18:00
 
Nikon D800 // Micro Nikkor 105mm f/2,8 // Nikon Speedlight SB-700 // Lastolite TriGrip
Sandra by Me
 

Ibland är det svårt med rubriker, typ nu, jag har några bilder som jag är nöjd med och verkligen vill posta här, men vet inte vad jag ska kalla dem. Oftast brukar jag veta vad jag vill förmedla och har redan innan jag börjat fota ett namn på bildserien. Och ibland har jag ingenting att skriva men en asbra rubrik, brukar vilja skriva meningar från låtar som jag tycker betyder något eller som jag bara fastnar för, samma sak med citat från weheartit. 
 
 
 

Comments
Posted by: milina.blogg.se

så fin bild :)

2014-08-10 @ 13:55:22
URL: http://milina.blogg.se/
Posted by: lucydee

Jätte fin bild och brukar också ha lite problem när det kommer till rubriker :p

Veckans blogg vinnare är uppe, kika in och kolla om du blev en utav vinnarna :)

2014-08-11 @ 22:05:50
URL: http://shawtygetloose.devote.se

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback