An Ocean Breeze

on the 2014-07-29 @ 12:36:00

     
 
   
 
Nikon D800 // Micro Nikkor 105mm f/2,8
//Top - HM  // Skirt - Monsoon // Sandals - ecco // Sunnies - Ray Ban Round Metal // Bracelet - a gift//
 

Första dagen i Chania gick jag runt så här, tänkte att det är skönt med något som täcker hela benen när man flyger men ack så fel jag hade. Det var den varmaste flygresan någonsin, jag brukar alltid frysa men nej, jag ångrade att jag inte hade tagit shorts. Pappa fick i alla fall knäppa en del bilder på mig där vid vattnet under vår promenad runt stan.
 
vi hörs
 
 
 

Comments
Posted by: Elin

Sv: Ja gör gärna det, hade vart super :) Typ bra shoppingställen å sånt

2014-07-29 @ 13:12:24
URL: http://elinknilsson.blogg.se
Posted by: milina.blogg.se

snyggt! :)

2014-07-29 @ 18:26:01
URL: http://milina.blogg.se/

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback