Blommiga shorts och karameller

on the 2014-07-31 @ 00:38:50
 
 
// Top - HM / Shorts - HM / Bag - Urban Outfitters / Shoes - ecco / Bracelet - a gift /
Nikon D800 // Micro Nikkor 105mm f/2,8
 

Dagen har spenderats med familjen i Gränna. Jag övningskörde nästan hela vägen ner men vi bytte förare på slutet, efter att jag gjort båda riskutbildningarna så vill jag inte köra trött. Väl där så såg vi på när det gjorde polkagrisar, fick smaka helt nygjorda, sjukt gott. Köpte polkagrisar i mängder och gick vid vattnet. Mysigt ställe även om det inte är så stort.
 
Jag ska upp igen om 3 och en halv timme så godnatt
 
p.s.
Har börjat skriva ett inlägg om vad man inte får missa när man besöker London. Det kommer upp imorgon.
d.s
 

Comments

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback