Vi två är saknade te havs

on the 2014-07-27 @ 18:49:58
 
 
Nikon D800 // Micro Nikkor 105mm f/2,8
location: Chania, Crete
den undre bilden är en ny favorit, vad tycker ni?

Hej,
Dags att köra igång på riktigt här kanske? Har egentligen många bilder som jag vill publicera så varför inte göra det liksom. Hursomhelst, bilderna ovan är tagna i Chania, Kreta, under förra veckans semester. En väldigt fin liten stad och jag vet inte hur många bilder jag och pappa fotade, fyllde runt 32 GB minneskort. Ska återgå till att redigera ytterligare bilder så att jag kommer igång med bloggandet på riktigt.
 
vi hörs

Comments
Posted by: MY VESTLUND '

härliga bilder!

2014-07-31 @ 12:58:23
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback