vi borde dra men alla står kvar

on the 2014-10-16 @ 21:48:33
 
// vihjärtadet / me by me sommaren 2013 //
 

Nu skulle jag kunna fortsätta tjata om alla svenska låttexter och alla citat på weheartit men nope, vidare till nästa (men ni får stå ut med bilder och rubriker).
 
Dragit på mig en förkylning vilket jag inte älskar direkt, men men. Jag och mina halstabletter har haft några trevliga dagar tillsammans men förhoppningsvis blir det inte så många fler. Även uppdaterat mitt bibliotekskort, försökte med mitt gamla (som jag har haft sen 6:an) och det fungerade ju inte så bra. Men bibliotekarien var trevlig så jag hade ett nytt inom 5 minuter och gick därifrån med Stephen Fry's biografi, ska bli intressant läsning. Har precis läst klart Hamlet och har x-antal Shakespeare draman till att läsa (obs, frivillgt, jag älskar engelsk litteratur).
 
 
fred ut
 
Kom och rädda mig för dagarna är så långa, så tomma och så grå. (ok, ett citat ;) textraden spelades precis i hörlurarna)
 
 

Comments

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback