Why should it be so bad to be bad when it's so hard to be anything at all?

on the 2014-10-27 @ 15:06:06
Gammal favorit fotad med Nikon D90 
 
Well hello there, 
höstlov nu vilket är nice och jag har lagt över bilder och tömt minneskort. Förkylningen är i princip borta och jag kan sjunga igen, inte för att en ond hals eller hes röst har hindrat mig. Det är helt omöjligt att inte gå runt och sjunga eller nynna. Så vila rösten händer liksom inte, men nu behöver jag inte tänka utan kör på bara.
 
Har bytt låt och artist som går på repeat i mina hörlurar. Sedan förra lördagen är det The Ark som spelas. Varför har jag inte lyssnat på dem tidigare? Ola Salo kan verkligen skriva musik! Samma fråga varje gång jag börjar lyssna ordentligt på en artist/band. 
 
Nä nu ska jag göra något vettigt innan jag ska ta mig till ishallen.
 
simma lugnt 
 
 

Comments

- Jag gör jättegärna bloglovin'byten och länkbyten! Det är bara att kommentera. - Tipsa gärna om tävlingar! Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback